
A kiváló minőség ellenére konyhai készüléke egy idő után meghibásodhat. Probléma esetén szervizhálózatunk igyekszik gyors és megbízható segítséget nyújtani.
EGYÜTTMŰKÖDŐ SZERVIZ PARTNEREINK
CSAPTELEP SZERVIZ


Armatic Kft.
1102 Budapest, Állomás utca 21. (X. kerület - Kőbánya)
Telefon: +36 1 262 1276
KÁVÉGÉPEK SZERVIZE
EGYÉB KONYHAI KÉSZÜLÉKEK SZERVIZE


Cady Trade Magyarország Kft.
1046 Budapest, Kiss Ernő u. 3/a. 1. em. 218
Telefon: 36 1 477 720, +36 70 313 9724


Ecorgan Kft. - Szerviz központ
6640 Csongrád, Ipari park utca 2.
Telefon: +36 63 570-899
A meghibásodott készüléket minden esetben a Call Center-en keresztül vagy az online szerviz bejelentő felületünkön szükséges bejelenteni.
JAVÍTÁS MEGRENDELÉSE
Hiba bejelentéshez kérjük kattintson az alábbi gombra:
A szerviz bejelentő felületen az alábbi adatok megadása és dokumentumok feltöltése szükséges:
-
a vásárlást igazoló számla
-
az Ecorgan kft. által kiadott érvényesített jótállási jegy
-
adatbekérő alapján adatok
-
a készüléket érintő hibaleírás
-
a hibás működést, sérülést igazoló képek
A JAVÍTÁSI ELJÁRÁS MENETE
KISKÉSZÜLÉKEK
1. HIBABEJELENTÉS
Meghibásodott készülékét a Call center-en vagy online szerviz bejelentő felületen jelezheti
Új belentéshez hívja az alábbi telefonszámot:
Call-center: +36 63 570 889/ 2. mellék
3. ÜGYINTÉZÉS
Amennyiben a bejelentést követően a javítással, kiszállással vagy a megrendelés visszavonásával kapcsolatban kérdése, kérése van az alábbi telefonos ügyfélszolgálaton van lehetőség érdeklődni:
Call-center: +36 63 570 889/ 2. mellék
2. KÉSZÜLÉK BEGYŰJTÉSE - SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
10 kg-nál nem nehezebb és rögzített bekötés nélküli készülék esetén a hibás készüléket lehetőség van szervizpontunk egyikén személyesen leadni.
4. KÉSZÜLÉK JAVÍTÁSA
Képzett szakembereink nagy szakértelemmel, speciális szerszámokkal és pótalkatrészekkel rendelkeznek, a javítást gyorsan és hatékony elvégzik készülékén. A javítás után a Megrendelőt a megadott elérhetőségek egyikén értesítjük.
2. KÉSZÜLÉK BEGYŰJTÉSE - FUTÁRSZOLGÁLATTAL
A bejelentést követően a hibás készüléket futárcég segítségével szállítjuk be az ország egész területéről a központi szervizbe. A beszállítás költsége a garancia ideje alatt ingyenes, garancián túli javítás esetén
bruttó 2500.- Ft.
5. KÉSZÜLÉK VISSZAKÜLDÉSE
A javított készülék átvétele a Megrendelő választása szerint történhet a lakóhelyhez közelebb eső szervizponton vagy kérhet futárszolgálattal történő kézbesítést címére. melynek költsége bruttó 2500.- Ft
Átvételi pontok:
Szervizpont: 1097 Budapest, Gyáli út 38/b. H-P: 10:00-17:00
Központi szerviz: 6640 Csongrád, Ipari park u. 2. H-P: 9:00-16:30
NAGYKÉSZÜLÉKEK
1. HIBABEJELENTÉS
Meghibásodott készülékét a Call center-en vagy online szerviz bejelentő felületen jelezheti
Telefonos vagy webes megrendelés esetében az időpont egyeztetésre 2 munkanapon belül sor kerül.
2. KÉSZÜLÉK JAVÍTÁSA
Beépített, nagy méretű készülékek javítását a képzett szervizesünk az előre egyeztetett időpontban a helyszínen végzi el. A javításhoz az Ügyfél köteles biztosítani a szerviz munkatársának a készülékhez való megfelelő hozzáférési lehetőséget.
3. KÉSZÜLÉK ÁTVÉTELE
A garancia időn belül a készülék javítása díjmentes., feltéve, hogy gyári eredetű a meghibásodás. A szerviz a jótállási körbe nem tartozó javítások esetén a helyszíni javításért kiszállási díjat és munkadíjat, továbbá a javításhoz szükséges alkatrészek költségét számítja fel.
MEGHIBÁSODOTT KÉSZÜLÉKÉT AZ ALÁBBI OLDALON JELEZHETI:
KÉSZÜLÉKÉNEK HASZNÁLATI ÚTMUTATÓJÁT LETÖLTHETI AZ ALÁBBI OLDALON:
A szerviz szolgáltatás általános feltételeinek teljes körű leírása
megtekinthető az alábbi gombra kattintva: